Jak efektivně a udržitelně rozvíjet e-commerce byznys

E-commerce byznys je vysoce konkurenční prostředí, v posledních letech jsme svědky rozmachu on-line tržišť, která přeprodávají zboží z dalších e-shopů. Zákazník může těžit z rozšiřující se nabídky, která ale přináší řadu úskalí ať už z pohledu legislativy, tak z etického hlediska.

V konkurenčním boji e-commerce hráčů tak může být pro zákazníka určující udržitelnost provozu e-shopu i samotných produktů a jejich obalů. Efektivita a udržitelnost byznysu tak budou hlavním tématem dalšího ročníku konference E-Business Forum.

Nebudou chybět nové trendy, které provázejí rozvoj e-commerce byznysu včetně zapojení AI do provozu e-shopů, rozmach retail médií, nakupování prostřednictvím sociálních sítí a mobilních aplikací či inovace v platebních systémech a moderní logistice.

Hlavní témata

  • Udržitelnost v e-commerce – optimalizace procesů e-shopů tak, aby byly šetrné k životnímu prostředí
  • Jak budovat důvěru zákazníků - jak zodpovědné podnikání a transparentní obchodní praktiky mohou posílit důvěru zákazníků a loajalitu ke značce
  • Retail média - vliv retail médií na výkonnost marketingových kampaní e-shopů, analytika a cílení
  • Rozvoj digitálních tržišť - komu se daří z tohoto trendu těžit a jaká to přináší úskalí 
  • AI v e-commerce - praktické využití umělé inteligence při zlepšování zákaznické zkušenosti, personalizace nabídek, automatizaci marketingu a logistických procesů
  • Inovace v platebních systémech - přehled nejnovějších trendů v platebních technologiích (okamžité platby, platební brány, digitální peněženky a další)
  • Řízení logistiky - jak to zvládnout efektivně a udržitelně bez zbytečného zatížení životního prostředí
  • Mobile Commerce - jak se přizpůsobit rostoucímu trendu mobilního nakupování a vylepšit uživatelské zkušenosti na mobilních zařízeních
  • Regulace a právo - aktuální legislativní změny a jejich vliv na provoz e-shopů

Pro koho

  • ředitelé a top manažeři e-shopů
  • ředitelé a manažeři internetových společností
  • marketingoví specialisté 
  • produktoví specialisté 
  • konzultanti 
  • dodavatelé služeb pro e-shopy